Pytania i odpowiedzi

1. Czy wystawiacie faktury VAT 23%?

Prowadzimy legalną działalność, dlatego na każdy produkt lub usługę wystawiamy pełną fakturę VAT ze stawką PTU w wysokości 23%.

2. Czy towar jest oryginalny, nowy i z gwarancją?

Tak. Oferowane przez nas towary pochodzą bezpośrednio od producentów lub ich sprawdzonych dystrybutorów, dlatego są nowe i oryginalne. Wszystkie artykuły objęte są również gwarancją realizowaną przez naszą firmę.

3. Jak do Was dojechać i czy oferujecie parking dla klientów?

Nasz niezależny salon zlokalizowany jest w samym centrum Poznania, przy ul. Zwierzynieckiej 10, dlatego łatwo do nas dojechać zarówno samochodem, jak i komunikacją miejską. Naszym klientom oferujemy wydzielone, bezpłatne miejsca parkingowe.

4. Czy wysyłacie towar do klienta?

Tak. Na życzenie klienta wysyłamy towar pod wskazany adres, odpowiednio zabezpieczając przesyłkę przed uszkodzeniami.

5. Czy prowadzicie sprzedaż online?

Tak. Prowadzimy sklep internetowy oraz sprzedaż na Allegro jako Leo_poznan. Zaznaczamy jednak, że nie wystawiamy tam pełnej oferty, dlatego zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w sprawie potrzebnych produktów.

6. Czy naprawiacie telefony, zgrywacie dane i konfigurujecie ustawienia?

Tak. Naprawiamy i pośredniczymy w naprawach gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Na życzenie klienta zajmujemy się również zgrywaniem danych i konfigurowaniem ustawień. W trosce o Twoją wygodę na czas naprawy możemy zaoferować telefon zastępczy.

7. Czy oferujecie inne produkty oprócz telefonów i akcesoriów GSM?

Od wielu lat jesteśmy partnerami Apple, Samsung, Xiaomi, Huawei i wielu innych marek, dlatego oferujemy największy w mieście wybór artykułów od najlepszych producentów. Wielu naszych klientów indywidualnych, biznesowych i instytucjonalnych zamawia u nas także produkty IT, RTV, AGD i wszelką elektronikę użytkową wraz z akcesoriami.

8. Czy można u Was zamówić telefon lub produkt, którego nie macie na półce lub w ofercie?

Tak. Dzięki temu, że przez lata działalności wypracowaliśmy relacje handlowe z najważniejszymi producentami i dostawcami, jesteśmy w stanie dostarczyć na zamówienie dowolny produkt dostępny obecnie w sprzedaży. Na życzenie klienta sprawdzamy także dostępność danego produktu w naszych sklepach zlokalizowanych w innych miastach. Dołożymy wszelkich starań, by znaleźć poszukiwany produkt lub pomożemy dopasować artykuł o najbardziej zbliżonych parametrach.

9. Czy obsługujecie firmy, urzędy, instytucje i klientów biznesowych?

Tak. Od początku działalności obsługujemy wyżej wymienione jednostki na 3 sposoby: zapraszając do naszej siedziby, obsługując online lub odwiedzając klienta w domu czy biurze. Potrzeby klienta są dla nas kwestią priorytetową, dlatego wyróżnia nas elastyczność, także w kwestii godzin pracy.

10. Czy Wasz salon w Poznaniu to sieciówka? Jesteście polską firmą czy należycie do jakiejś większej korporacji lub spółki?

Salon w Poznaniu jest obecnie naszym największym i najlepiej zaopatrzonym punktem obsługi. Jesteśmy polską, w 100% niezależną spółką, która od ponad 23 lat działa na rynku akcesoriów GSM. Nasi stali klienci mogą kojarzyć nas jeszcze jako AK-TEL, gdyż pod tą nazwą zaczynaliśmy obsługę klientów indywidualnych i korporacyjnych.

11. Jakie są godziny otwarcia?

Pracujemy w godzinach:

Poniedziałek: 09:00 – 18:00
Wtorek: 09:00 – 18:00
Środek: 09:00 – 18:00
Czwartek: 09:00 – 18:00
Piatek: 09:00 – 18:00
Sobota: 09:00 – 17:00
Niedziela: Zamknięte

Po wcześniejszym umówieniu możliwa jest również obsługa poza stałymi godzinami pracy salonu. Aby skorzystać z tej opcji, skontaktuj się z nami w celu ustalenia godziny – spotkanie może odbyć się w naszej siedzibie lub u klienta.

12. Jakie sposoby płatności akceptujecie?

Akceptujemy wszystkie formy płatności: PLN, EUR, USD, karty debetowe i kredytowe, BLIK, przelew, raty i leasing.

13. Czy jest możliwość dotknięcia i przetestowania towaru? Czy akceptujecie wymiany?

Jest taka możliwość, lecz zachęcamy do zadawania tego pytania doradcy, który udzieli wyczerpującej odpowiedzi na temat konkretnego produktu.

14. Czy można u Was nabyć, zarejestrować i uruchomić karty prepaid?

Tak. Sprzedajemy, rejestrujemy i uruchamiamy karty telefoniczne przedpłacone (prepaid). Oferta skierowana jest zarówno do klientów lokalnych, jak i zagranicznych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami.